دسته بندی :  وبلاگ

شستشوی انواع جنس پارچه مبلمان

روی تمامی مبل‌ها برچسبی وجود دارد که دستور العمل مراقبت و شستشوی مبل با شوینده‌های مجاز و نحوه‌ی شستشوروی آن نوشته شده است . به دقت آن را مطالعه کرده و طبق آن عمل کنید. این دستورالعمل‌ها به صورت حروف اختصاری نوشته شده ، تعدادی از این علایم را بررسی می‌کنیم تا هنگام شستشو و نظافت دچار خطا نشوید :
W : حرف اختصاری آب به زبان انگلیسی است که معنی آن استفاده از آب خالی یا بخار آب برای نظافت می‌باشد.
WS : نشان دهنده این است که نظافت مبل باید با محلول پایه آب و مواد شیمیایی انجام گیرد.
S : وجود این علامت به معنی تمیز کردن مبل به صورت خشک کردن باید صورت بگیرد.
O : یعنی مواد به کار رفته در محصول از مواد ارگانیک تشکیل شده و فقط با آب سرد باید شستشو شود.
X : این حرف نشان می‌دهد مبل باید با برس یا جارو برقی نظافت شود و بعد از آن با شامپوی مخصوص تمیز گردد.

داشتن ضمانت کاری به منظور آسیب نزدن و شستشوی باکیفیت مبل هاما در مبل شویی لاله با تیم متخصص برای شستشو مبل‌های شما اقدام میکنیم، مبل شویی لاله با چندین سال سابقه آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در شهر اصفهان است

پارچه مبل


مبل شویی لاله اصفهان متخصص در شستشوی انواع مبل وصندلی در منزل و محل کار شما با ارزان‌ترین قیمت وبهترین کیفیت برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت‌ها با این شماره09138044051 تماس بگیرید

شستشویی مبل پارچه ایی

بله استفاده از شامپو فرش جهت شستشوی مبل پارچه ای به شرط اینکه شامپو به طور مستقیم با مبل در تماس نباشد کاربردی است.می توان با کمک یک پارچه کتان آغشته به مواد شوینده شامپو فرش که تنها کف روی آب را گرفته است تمام قسمتهای مبل را تمیز کرد البته به آرامی و دقت به عمل آورید که پارچه روی سطح ساتن مبل ساییده نشود.
سپس با کمک یک پارچه بزرگ و تمیز کف‌های اضافی را پاک کنید و مرحله بعدی آبکشی اساسی را از طریق یک تشت بزرگ آب و نمدار کردن پارچه انجام دهید تا همه آلودگی‌ها و کف‌های شامپو از روی مبل پاک گردد.




شستشویی مبل مخمل

ترکیب آب لیمو و جوش شیرین برای تمیزکردن مبل مخمل عالی است. این مواد حتما در آشپزخانه موجود هستند. به اندازه نصف استکان آبلیمو را با مقدار مساوی آب مخلوط کنید. در یک ظرف نسبتا بزرگ این مخلوط را ریخته و به اندازه یک تا دو قاشق غذاخوری جوش شیرین روی آب لیمو بریزید. این ترکیب کف می‌کند و می‌جوشد. نگران گاز ناشی از جوشش آبلیمو و جوش شیرین نباشید. این گاز اصلا سمی نیست و به ریه ا و دستگاه تنفسی آسیب نمی‌رساند. از یک پارچه نرم و تمیز برای تمیز کردن مبل مخمل استفاده کنید.
با کمک پارچه، مایع جوش شیرین و آبلیمو را روی لکه‌ها بکشید. لازم نیست همه قسمت‌ها را کف مالی کنید تنها لکه‌ها را تمیز کنید. پارچه را به آرامی بر روی پارچه حرکت دهید و بر روی پارچه فشار ندهید، زیرا باعث آسیب به پارچه میشود. کف اضافی را با پارچه خشک دیگری بگیرید. اگر بعد از چند ساعت مشاهده کردید که لکه‌های مبل هنوز از بین نرفته‌اند، می‌توانید این مراحل را دوباره تکرار کنید.

شستشویی انواع فرش در منزل و محل کارشما


شستشویی مبل چرم سفید

برای تمیز کردن این مدل از مبل‌ها ابتدا باید مبل را به خوبی جاروبرقی بزنید و آنها را همیشه تمیز نگه دارید. سپس برای تمیز ماندن دائمی آن بهتر است هر هفته دستمال خشک و جاروبرقی را برای تمیز کردن آن استفاده کنید و به محض ریختن مواد غذایی آن را تمیز کنید و نگذارید لکه‌ها برای مدت طولانی روی آن باقی بماند. بهتر است در صورت کثیف شدن مبلمان نوع چرم و نوع لکه را بدانید زیرا به طرق مختلفی پاک می‌شود، به طور مثال لکه‌های چربی به راحتی توسط دستمالی نرم و خشک از بین می‌روند. برای از بین بردن لکه‌های جوهر از مبل چرم باید از دستمالی کتانی همراه الکل استفاده کنید. برای تمیز کردن مبل چرم سفید بهتر است مقدار مساوی از آب لیمو و عصاره تارتار را به هم مخلوط کنید و با پارچه ای نمدار به آرامی روی لکه بکشید، تفاله‌ها را پاک کنید و محل مورد نظر را خشک کنید. یادتان باشد که برای تمیز کردن مبل چرم هر گز از آب زیاد، حلال‌های تمیزکننده، صابون و... استفاده نکنید زیرا باعث بدتر شدن شرایط و سخت‌تر شدن شستشو خواهد شد. اگر هم میخواهید از مواد صنعتی استفاده کنید میتوانید از واکس مخصوص مبل چرم موجود در بازار استفاده نمایید.


شستشویی مبل چرم


شستشویی مبل چرم

سرکه سفید برای شستشو و پاک کردن خیلی از موارد به کار می‌رود و ما در بلاگ خشکشویی واش لین
انواع شستشو با سرکه را برای بازدیدکنندگان قرار دادیم
یکی از مناسب‌ترین روش‌ها برای شستشو ی مبل چرم استفاده از محلول سرکه سفید و آب است
گوشه ای از یک دستمال تمیز را در محلول سرکه وارد کنید و شروع به شستشوی مبل چرم کنید
این کار را برای کل مبل انجام دهید
بعد از خشک شدن می‌توانید دوباره این کار را انجام دهید تا به نتیجه مطلوب‌تری دست پیدا کنید



شستشویی مبل جیر

یکی از روش‌های خوب برای شستشوی مبلمان جیر استفاده از الکل است، اکل سفید می‌تواند بسیاری از لکه‌ها را پاک کند. به ویژه برای مبلمان جیر توصیه می‌شود. برای شروع اگر مبلمان لکه‌های خاص مانند لکه جوهر ندارد. ابتدا روی مبلمان الکل سفید اسپری کنید و سپس یک برس نرم قالیشویی کوچک را بردارید و به صورت دایره وار روی مبلمان بکشید. دقت کنید تمام قسمت‌ها را بکشید. در صورتیکه لکه‌ها مقاومت می‌کنند مرحله را تکرار کنید. دقت کنید که زیاد به برس قالیشویی فشار وارد نکنید تا سطح جیر مبلمانتان آسیب نبیند.اگر الکل سفید در دسترس ندارید، می‌توانید از سرکه سفید نیز استفاده نمایید. سرکه سفید قدرت بسیار بالایی در لکه بری دارد و اثر نامطلوبی روی جیر نیز ندارد. همچنین می‌توانید برای شستشوی مبلمان جیر از جوش شیرین نیز کمک بگیرید. این زوج دوست داشتینی، یعنی سرکه سفید و جوش شیرین، ترکیب بسیار مناسبی برای لکه بری هستند. ابتدا کافیست روی مبل مقداری جوش شیرین بپاشید و سپس روی آن سرکه سفید اسپری کنید. در این هنگام یک واکنش شیمیایی رخ می‌دهد که در این بازه زمانی با برس قالیشویی نرم روی لکه بکشید و لکه را تمیز کنید. در صورت نیاز مرحله شستشو را تکرار کنید.همانطور که می‌دانید برای پارچه‌های جیر، واکس‌های مخصوصی وجود دارد که می‌تواند جیر را تمیز کند. برای مبلمان جیر نیز واکس‌های مبلمان جیر وجود دارد. که پس از شستشوی مبلمان با الکل سفید، بهتر است از این واکس استفاده کنید. تا مبلمان شما کاملا تمیز شود. تجربه نشان داده بهترین نتیجه استفاده از واکس مبلمان جیر زمانی است که هنوز مبلمان کمی مرطوب است یا اصطلاحا نم دارد.

شستشویی انواع مبلمان در قالیشویی لاله

انواع پارچه‌های مبل


نظرات شما

    افزودن نظر شما