دسته بندی :  وبلاگ

مقایسه انواع دستگاه‌های مبل شویی

اجزای مختلف دستگاه مبل‌شویی

هرچند بسته به نوع و مدل این تجهیزات، اجزا و ساختار متفاوتی خواهند داشت، اما به صورت کلی دستگاه‌های مبل‌شویی از اجزای مهم زیر تشکیل شده‌اند:

قالیشویی لاله در شهر اصفهان با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان است.

دستگاه مبلشویی


مخزن آب مبل شویی:

یکی از مهم‌ترین فاکتورها، جدا بودن مخازن آب تمیز و آب کثیف است. هر مخزن باید به صورت مستقل وظیفه‌ی خود را برای پاشیدن آب تمیز و جمع‌آوری آب کثیف انجام دهد. در دستگاه مبل‌شوی دو مخزن وجود دارد. یکی برای پر کردن محلول شوینده و دیگری برای جمع کردن آلودگی‌ها و آب کثیف. مخزن مخصوص آب کثیف از ظرفیت بیشتری برخوردار است. همچنین ظرفیت مخزن باید به قدری باشد که نیازی به پر و خالی کردن آن نباشد.




موتور مکنده مبلشویی:

مهم‌ترین تمایز مبل‌شویی با دستگاه نسبت به شستشوی خانگی مبل آن است که در مبل‌شویی با دستگاه تمامی آب و آلودگی‌ها توسط نازل مخصوص مکش می‌شوند. این به آن معناست که دیگر هیچ اثری از آب و آلودگی پس از شستشو در مبل باقی نخواهد ماند. نه پارچه مبل فرمش را از دست خواهد داد و نه باعث پوسیدگی می‌شود. بنابراین قدرت مکش دستگاه مهم است. البته قدرت موتور نباید به حدی بالا باشد که باعث ور آمدن رویه مبل شود.




فیلتراسیون مناسب برای مبلشویی:

از آن‌جایی که موتور این دستگاه‌ها بسیار حساس است، هنگام مبل‌شویی از یک فیلتر کیسه‌ای استفاده می‌شود. این فیلتر کمک می‌کند ذرات جامد هنگام مکش آب و کف وارد موتور و مخزن نشود. همچنین یک فیلتر اسفنجی در دستگاه استفاده می‌شود که وظیفه‌ی جلوگیری از ورود مایعات و کف را به موتور و پمپ دستگاه بر عهده دارد.


دستگاه با کیفیت مبل شویی


تجهیزات مبل شویی:

- دستگاه مبل شویی Fantom 200 و یا Fantom 400cm
این دستگاه دارای سیستم اسپری مواد مواد شوینده و مکش همزمان آب کثیف می‌باشد که برای مبل‌های گران قیمت و حساس ایده آل است.
- فرچه مخصوص مبل شوی STAR و Fantom:
این فرچه عملیاتی مانند مبل شوی دیلی دارد که به راحتی به دستگاه‌های Fantom متصل می‌گردد.
- مواد مبل شویی Mafra :
بهترین گزینه جهت استفاده در دستگاه‌های مبل شویی




دستگاه‌های دریلی:

به علت اشغال فضای کم و همچنین وزن سبک بسیار مناسب برای حمل نقل می‌باشند. همچنین این دستگاه برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است. از جمله مزایای دستگاه دریلی تمیز کردن بسیار با کیفیت آن است. کلیه آلودگی در اثر چرخ برس متصل به دریل کاملا از بین میرود. این دستگاه به یک مخزن متصل میشود. ابتدا مواد شوینده بر روی مبل یا فرش اسپری می‌شود. سپس با استفاده از برس متصل به دستگاه نسبت به شستشو اقدام میشود.
تکنسین‌های شستشو آب و مواد شوینده را با نسبت مشخص درون مخزن دستگاه میریزند. و پس از مخلوط کردن آن محلول شوینده را بر روی جاهای بسیار کثیف اسپری می‌کنند. این دستگاه بسیار مناسب برای لکه‌های سرسخت و مکان‌های بسیار کثیف است.


داشتن ضمانت کاری به منظور آسیب نزدن و شستشوی باکیفیت مبل هاما در مبل شویی لاله با تیم متخصص برای شستشو مبل‌های شما اقدام میکنیم، مبل شویی لاله با چندین سال سابقه آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در شهر اصفهان است

مبل شویی صنعتی:

وقتی روی مبل و یا فرش منزل ما گرد و خاک می‌نشیند احتمالاً میتوانیم با جاروبرقی تا حد زیادی آنها را پاک کنیم. ولی اگر در اثر لکه و نظایر آن مبل کثیف شده باشد، چاره ای جز شستشوی آن با مواد شوینده نیست.این دستگاه شامل دو مخزن جداگانه می‌باشد. یک مخزن مخصوص پر شدن با مواد شوینده است. این مخزن به یک پمپ کم فشار مجهز است که مواد شوینده را بر روی جسم کثیف اسپری می‌کند. مخزنی دیگری نیز برای جمع آوری مواد شوینده اسپری شده و همچنین آلودگی‌ها وجود دارد. مکنده بسیار قوی این دستگاه‌ها آلودگی‌ها را تا حد ۹۰% از روی مبل ، فرش ، موکت و یا تشک جمع‌آوری می‌کنند و آن‌ها را تقریباً به حالت خشک در می‌آورند.


مبل شویی معتبر


نظرات شما

    افزودن نظر شما