دسته بندی :  وبلاگ

شستشوی مبل در منزل

مبل‌ها دیگر تنها وسیله ای برای پذیرایی از مهمان‌ها نیستند. انواع مبلمان راحتی، مبلمان پذیرایی، مبلمان اداری، مبلمان تختخوابشو و… برای استفاده روزمره تولید شده است. اعضای خانواده همه وقت بیداری و روز را بر روی مبل‌ها نشسته و برای تماشای تلویزیون،هنگام بازی کودکان و گاهی غذا خوردن هم از مبل‌ها استفاده می‌شود. مبل هایی که همه روز بر روی آن نشسته ایم، در معرض کثیفی و آلودگی قرار دارند. شست و شوی مبل بخشی از نظافت منزل است که معمولا نادیده گرفته می‌شود. اگر بیش ازیکسال از خرید مبلمان گذشته ، حتما شست و شوی مبل‌ها را جدی بگیرید. نظافت وسایل منزل با سلامت خانوار در ارتباط است.

قالیشویی لاله در شهر اصفهان با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان است.

شستشویی مبل

مبل شویی در منزل

با توجه به مشکلاتی از قبیل : دشواری در حمل و نقل مبلمان و صندلی‌ها، زمان بندی و حتی نظارت بر نحوه شستشوی مبل‌ها وجود دارد. مبل شویی لاله به منظور رفاه حال مشتریان خود تصمیم بر ارائه خدمات مبل شویی در منزل گرفته است. مبل شویی در منزل علاوه بر صرفه جویی در هزینه حمل و نقل از صدمات احتمالی به مبلمان‌ها در حین جا به جایی نیز می‌کاهد. علاوه بر این از هزینه زمانی نیز کاسته می‌شود. فقط کافیست کارشناسان به محل مورد نظر اعزام شوند و اقدامات لازم جهت مبل شویی را انجام دهند، و بعد از گذشت چند ساعت می‌توان از مبلمان‌ها و صندلی‌ها استفاده نمود.


شستشویی انواع پارچه مبل در مبل شویی لاله

مبل شویی با دستگاه

این دستگاه شامل اجزایی است، که هر یک کار مخصوص به خود را انجام می‌دهند. اما به طور کلی اجزای اصلی دستگاه مبل شویی را به سه قسمت اصلی می‌توان تقسیم نمود:
– سیستم مجهز به محفظه پاشیدن آب و مواد شوینده
– سیستم مجهز به محفظه مکش آب و مواد شوینده
– برس و یا فرچه‌های مخصوص
– تی و برس
– لوله مکش
(آب و کف کثیفی که بعد از شستشو، توسط سیستم مکش دستگاه در داخل محفظه جمع آوری می‌شود، توسط شلنگ یا لوله مکش اتفاق می‌افتد)
نکته ای که باید به آن توجه داشت قدرت مکش دستگاه است. قدرت مکش دستگاه باید به اندازه ای باشد که تمامی آب و کف موجود در بافت مبل را جمع آوری کند. لازم به ذکر است، عمل مبل شویی بهتر است توسط فردی آموزش دیده و با تجربه انجام شود. زیرا هر نوع مبلمانی درجه حرارتی مخصوص به خود و نوع شستشوی متفاوتی دارد.




مزایای شستشوی مبلمان با دستگاه

تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه موجب سهولت شستشوی مبل شده و مبل شویی را بسیار ساده کرده است. شستشوی مبل با دستگاه به دلیل سرعت در شستشو و مکش رطوبت، تولید بوی نامطبوع در اسفنج نکرده و پاکیزگی کامل را به همراه دارد. مبل شویی در بهداشت محیط و سلامت افراد خانواده تاثیرگذار است.
مبلمان از وسایل پر کاربرد است که می‌بایست عاری از آلودگی و میکروب باشد. دستگاه مبل شور طوری طراحی شده که همه قسمت‌های مبلمان را بشوید و هیچ قسمتی از مبل‌ها بدون شستشو باقی نمی‌ماند. سهولت شستشو، سرعت شستن مبل‌ها و خشک شدن سریع مبلمان از مهم‌ترین مزایای شستشوی مبلمان با دستگاه است.


شستشوی مبل مخمل

 

انواع مبلمان

– مبلمان استیل
– مبلمان مخمل
– مبلمان چرمی
– مبلمان پارچه‌ای




شستشوی مبلمان استیل

مبلمان استیل یا همان مبل‌های سلطنتی مورد پسند بسیاری از افراد است. هزینه تولید و ساخت این مبلمان‌ها بالا است و قطعا رسیدگی به آن‌ها و تمیز نگه داشتن این سبک از مبلمان‌ها بسیار حائز اهمیت است. شستشوی مبلمان‌های استیل، کاری تخصصی است و حتما باید توسط افراد آموزش دیده و با دستگاه‌های مخصوص مبل شویی انجام شود.




شستشوی مبل چرمی

با وجود این که چرم بسیار با دوام است، اما اگر به خوبی از آن نگه داری نشود این امکان وجود دارد که به مرور زمان پوسته پوسته شود و اگر رنگش روشن هم باشد اصطلاحا چرک تاب شود. جهت شستن و تمیز نگاه داشتن مبلمان چرم می‌توان اقداماتی نظیر شستن با آب و سرکه شستن با آب و مایع ظرفشویی و شستن با مواد شوینده مناسب چرم، عمل کرد. اما توصیه می‌شود حد اقل سالی یک بار از دستگاه مبل شویی مخصوص مبلمان چرم استفاده کنید. تا اصطلاحا مبلمان ظاهر خود را طولانی مدت حفظ کند.


شستشویی مبل پارچه ایی


شستشوی مبل مخمل

مبل‌های مخمل طرفداران خاص خودشان را دارند و اگر شستشوی آن‌ها اصولی و عمیق نباشد، با توجه به بافتی که دارند امکان دارد خیس باقی بمانند و حالت شوره‌ای و یا لکه لکه پیدا کنند. متخصصین مبل شویی لاله با حضور در مکان مورد نظر شما و با داشتن دستگاه مخصوص به مبلمان‌های مخملی، به بهترین نحو و در کم‌ترین زمان با قیمتی مناسب خدمات مبل شویی را ارائه خواهند داد.


داشتن ضمانت کاری به منظور آسیب نزدن و شستشوی باکیفیت مبل هاما در مبل شویی لاله با تیم متخصص برای شستشو مبل‌های شما اقدام میکنیم، مبل شویی لاله با چندین سال سابقه آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در شهر اصفهان است

شستشوی مبلمان پارچه ای

به جرات می‌توان گفت، مبل‌های پارچه ای جز پر طرفدارترین مبلمان‌ها در بین عموم مردم هستند. در اکثر خانه‌های ایرانی، اگر مبلمانی غیر از مبلمان پارچه‌ای وجود داشته باشد مبلمان پارچه‌ای هم نیز وجود دارد. این مبل‌ها به دلیل راحتی که دارند، به مبلمان راحتی نیز شهرت دارند. مبل‌های راحتی همانطور که از نامشان هم پیدا است، بیشترین استفاده را دارند پس به مراتب انتظار می‌رود، زودتر کثیف شوند و به رسیدگی بیشتری نیاز داشته باشند. به منظور شستشوی مبل‌های پارچه ای نیز توصیه می‌شود از نیروهای متخصصی که دستگاه مخصوص مبل شویی را دارند، کمک گرفته شود.


شستشویی مبل چرم


نظرات شما

    افزودن نظر شما