دسته بندی :  وبلاگ

انواع مواد شوینده مبلمان

مواد مبل شویی

زمانی که از مواد مبل شویی سخن گفته میشه نا خودآگاه توجه ما به مواد شیمیایی جلب میشه اما باید در بعضی از موارد از شوینده‌های طبیعی استفاده کرد.


مواد شوینده مبل


شامپوی مخصوص رایج‌ترین مواد شوینده مبل

برای شست و شوی مبل در منزل شامپوهای مخصوص تولید شده است. این شامپوها آسیبی به رویه مبل‌ها نمی‌رسانند و قیمت چندانی هم ندارند. هزینه شستشوی مبل هوم سرویز در مقابل خرید یک دست مبلمان جدید بسیار کمتر است. اگر وقت یا حوصله تمز کردن مبل‌ها را ندارید یا روی پارچه‌های رو مبلی پر از لکه‌ها و جای انگشتان چرب بچه‌ها شده از سرویس شستشوی مبل با دستگاه استفاده کنید. به این ترتیب به سرعت کارهای نظافتی و تمیز کاری مبل‌ها در محل انجام می‌شود.

مبل شویی لاله با چندین سال سابقه آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در شهر اصفهان است


بوگیرها و مواد شوینده مبل

گاهی رویه مبل‌ها بوی عرق یا غذا را به خود جذب می‌کند و به اصطلاح مبلمان بوی ناخوشایندی می‌دهد. برای بو زدایی مبلمان پارچه‌های پس از جاروبرقی و موگیری می‌توانید از جوش شیرین استفاده کنید. جوش شیرین را روی سطح مبل‌ها بپاشید و همه قسمت‌ها را حسابی با جوش شیرین بپوشانید. با دست کمی جوش شیرین را روی پارچه مبل‌ها حرکت داده و پخش کنید. حالا بقیه اتاق‌ها را جارو کنید و بعد از یکی دو ساعت به سراغ مبلمان بروید. لازم است تا دوباره روی مبل‌ها را با جاروبرقی تمیز کنید و همه جوش شیرین‌ها را از روی مبل‌ها تمیز کنید. خواهید دید که علاوه بر بوی بد، لکه‌های سطحی و تازه ایجاد شده هم از روی مبلمان ناپدید شده است.




صابون مایع

دو قطره صابون مایع را در یک لیتر آب حل کنید. از یک پارچه بدون پرز ترجیحا کتانی برای شستن لکه‌های مبل استفاده کنید. پارچه را در محلول صابون زده و با آن روی لکه‌ها را به آرامی پاک کنید. بهترین روش شستشوی مبل پارچه ای در منزل همین راه است. مراقب باشید همه مواد شوینده مبل را روی سطح مبلمان نپاشید و تنها روی لکه‌ها را پاک کنید.

مبل شویی لاله اصفهان متخصص در شستشوی انواع مبل و صندلی در منزل و محل کار شما با ارزان‌ترین قیمت، برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت‌ها با این شماره09138044051 تماس بگیرید


شستشو در منزل



نمک

اگر لکه جدیدی بر روی مبل شما ایجاد شده و از جنس چربی است به راحتی می‌توان با نمک خشک آن را تا حد زیادی برطرف کرد. البته لکه‌های قدیمی به سختی پاک می‌شوند. زمانی که نوشابه روی مبل شما می‌ریزد باید با ریختن کمی نمک و با استفاده از اسفنج آن را پاک کنید.




الکل سفید

الکل سفید از مواد شوینده مبل بی خطر است. هر شوینده ای که استفاده می‌کنید را از قبل روی قسمت پشت یکی از مبل‌ها امتحان کنید. به این ترتیب خیالتان بابت بی ضرر بودن ان راحت می‌شود. برخی از پارچه‌های مبلی نسبت به شوینده‌ها واکنش نشان می‌دهد. هرگز الکل سفید را مستقیم روی مبل نریزید. ابتدا کمی الکل سفید را روی پارچه ریخته و سپس پارچه آغشته به الکل را روی مبل بکشید. به خصوص وقتی جوهر روی پارچه مبلمان پاشیده شده باشد این روش جواب می‌دهد. برای شستشوی مبل‌های خیلی کثیف و از بین بردن لکه‌های سر سخت روی مبل‌ها با خشکشویی مبل هوم سرویز تماس بگیرید.


مبلشویی


بخارشو

استفاده از بخارشو بهترین روش تمیزکردن مبل در منزل است.بخارشو کردن مبل کثیفی‌ها و آلاینده‌های روغنی را از بین می‌برد . یک محلول پاک کننده برپایه آب بسازید. مخزن دستگاه بخار شو را با این محلول پر کنید.سپس با بخار شو به آرامی تمامی شوینده را روی سطح مبل پخش کنید. سپس مکنده بخار شو را روشن کرده و تمامی کف‌های اضافی را از روی مبل تمیز کنید. با دستگاه به آرامی از بالا به پایین قسمت‌های پارچه ای را تمیز کنید تا به بخش‌های پایینی برسید.برای آسیب نرسیدن به پارچه ، دستگاه بخارشو را در حالت ضعیف قرار دهید.




مایع ظرفشویی طبیعی

به عنوان یک پاک کننده، یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی را با ¼ پیمانه آب هم بزنید سپس یک قاشق چای خوری سرکه به آن اضافه کنید. دقت کنید همزمان این کار را انجام ندهید چون اسید سرکه، حالت قلیایی مایع ظرفشویی را از بین می‌برد


قالیشویی و مبل شویی لاله اصفهان  متخصص در شستشو انواع مبلمان، صندلی و فرش

طرز تهیه شوینده‌های طبیعی

برای شروع به خاطر بسپارید جهت تهیه ماده شوینده هیچ وقت آمونیاک را با مایع سفیدکننده ترکیب نکنید که نتیجه آن گازی سمی است.جوش شیرین و نمک، مواد ساینده ملایمی هستند که به راحتی می‌توان آن‌ها را جایگزین پودرهای ساینده آماده کرد. نمک با وجود ساینده بودن برای بسیاری سطوح نرم است. برای درست کردن یک شوینده معطر، یک یا دو قطره اسانس را داخل جوش شیرین یا نمک بریزید و آن را با همزن دستی بزنید. مخلوط را داخل یک شیشه کوچک که در آن محکم بسته می‌شود، نگه داری کنید. در صورت از بین رفتن بو، یک قطره دیگر اسانس به آن اضافه کنید.


شوینده‌های طبیعی

مبل شویی لاله ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین مبل شویی در اصفهان است


نظرات شما

    افزودن نظر شما